- Накопичились вишивальні борги?
- У снах з’являються нові вишивальні “хочушки” і вимагають погасити наявні заборгованості?
- Рукодільна шухляда вже погано закривається, і стає все важче приховувати від рідних свою залежність від хрестика?
Ви отримаєте від нас візитку-запрошення у вишивальну “Гру в кальмара”!
- Під час гри ви випробуєте свої сили та удачу
- Матимете шанс позбутись вишивальних боргів
- Відчуєте азарт і смак життя
Переможець отримає призи від організаторів (гурт “Хитра синиця”) і VIP-ів (спонсорів)
Умови участі
- Участь безкоштовна!
- Обов’язково долучитись в чат “Хитрої синиці” у вайбері (ми вас запросимо після заповнення форми)
- Обов’язково мати сторінку в інстаграм (відкриту)
- Заповнити форму
Хід гри
- Гра відбувається циклами “зелене світло”-“червоне світло”.
- “Зелене світло” означає старт вишивки. “Червоне світло” — стоп і звіт.
- Цикл триває не менше, ніж 12 годин, і не довше, ніж 48 годин.
- Про початок циклу (“зелене світло”) і про його кінець (“червоне світло”) організатори повідомляють у вайбер-чаті.
- Учасники не знають, коли почнеться і коли завершиться кожен цикл.
- Після завершення кожного циклу гру покидає певна кількість учасників.
- Гра триває, допоки не залишиться один переможець.
“Зелене світло”
- Організатори оголошують старт циклу (“Зелене світло”) у вайбер-чаті.
- Разом зі стартом циклу видається КОДОВЕ СЛОВО (знадобиться для звіту) і визначається мінімальна кількість учасників, які покинуть гру, коли цикл завершиться.
- Отримавши “зелене світло”, учасники роблять фото свого процесу з виданим кодовим словом (на папірці!) і починають вишивати.
- На кожному циклі можна вишивати лише один процес! Процеси можна міняти з кожним новим циклом.
“Червоне світло”
- Організатори оголошують кінець циклу (“Червоне світло”) у вайбер-чаті.
- Учасники роблять фото свого процесу, який вони вишивали на даному циклі, з кодовим словом (на папірці!). Прогрес на фото має бути добре видно!
- Учасники публікують звіт на своїй сторінці в інстаграм і одразу ж скидують посилання на цей звіт у вайбер чат.
Вимоги до звітів
- Звіт публікується окремим постом в інстаграмі (НЕ В СТОРІС!).
- Звіт повинен містити ДВА ФОТО за даний цикл: БУЛО/СТАЛО (кожне фото з кодовим словом НА ПАПІРЦІ).
- Звіт може бути у вигляді колажу або два фото у галереї. На фото має бути добре видно вишиту ділянку.
- В тексті поста має бути така інформація:
- номер учасника (видається при реєстрації)
- хештеги гри #гра_на_вишивання і #гравкальмара
- активний тег організаторів (Хитра синиця)
- кількість вишитих хрестиків у цьому циклі
5. Допускається використовувати додаткові скріншоти з вишивальних програм, де вказується кількість вишитих хрестиків (якщо це Saga — створюйте окремі спрінти на кожен цикл гри).
6. Якщо для гри берете нову роботу, то на початковому фото в ній має бути вишито щонайменше 50Х (фото з чистою тканиною не приймаються!)
Прийом звітів і визначення, хто вибув
- Після оголошення “червоного світла” у вайбер-чаті учасники мають 30 хвилин, щоб прозвітувати в інстаграмі і ОБОВʼЯЗКОВО скинути посилання на свій звіт у вайбер-чат.
- Часом звіту організатори вважатимуть час надсилання повідомлення з лінкою у вайбер-чат.
- Учасники, які не прозвітували вчасно чи забули скинути лінку на свій пост в інстаграмі у вайбер-чат, вважаються вибулими.
- Після завершення етапу звітування організатори мають 60 хвилин, щоб опрацювати звіти. Протягом цього часу організатори можуть зв’язатись з деякими учасниками в вайбері, щоб з’ясувати спірні моменти (попросити додаткові фото, уточнити вишиту ділянку тощо). Якщо протягом цієї години учасник був недоступний, спірні моменти залишились нерозв’язаними, то учасник вибуває з гри.
- З гри також вибувають ті учасники, які в даному циклі вишили найменшу кількість хрестиків з усіх, хто прозвітував. Число цих учасників є не меншим, ніж те, що озвучувалось на початку циклу.
Наприклад, на старті циклу було сказано, що цей етап покине не менше, ніж 3 учасники. Отже, за підсумками звітів, гру покинуть ті учасники, чиї результати посідають три найнижчі сходинки у рейтингу. Якщо хтось матиме однакові найнижчі результати, то вибувають усі (додаткових турнірів не проводиться!).
Призовий фонд
- Призовий фонд формується динамічно.
- Кожен гравець має свою “ціну виходу”. Ціна виходу дорівнює 1 умовному кальмару на першому циклі і зростає з кожним наступним циклом на одиницю.
- Після завершення кожного циклу організатори підраховують вибулих гравців і перераховують призовий фонд.
- Наприкінці гри призовий фонд конвертується у вишивальні призи від організаторів.
- Курс конвертації буде озвучено на початку гри.
- Додатково призовий фонд складатимуть подарунки від VIP-ів.
З якими процесами можна брати участь?
- У грі можна брати участь зі схемами і наборами БУДЬ-ЯКИХ виробників у техніці «хрестик» (з таємними процесами брати участь не можна!).
- Монохромні роботи у грі участі не беруть (в роботі має бути принаймні 2 кольори, меланж вважається «одним» кольором). Але протягом циклу ви можете (якщо хочете) вишивати одним обраним кольором свою багатоколірну роботу.
- Також не беруть участь у грі роботи з нанесеною на канву схемою!
Формула для підрахунку хрестиків
- 1 фр. вузлик = 1 хрестик
- 2 напівхрестика = 1 хрестик
- 2 стібка беку = 1 хрестик
- 2 ¾ = 1 хрестик
Важливі доповнення
Гра — це, перш за все, розвага для всіх учасників. Ми сподіваємось на ваш азарт, почуття гумору і здоровий ґлузд. Ніхто з учасників не несе жодних втрат, навпаки, ми надіємось, ви зможете суттєво зрушити ваші вишивальні процеси.
Гра добровільна і безкоштовна. Ми, як організатори, залишаємо за собою право розв’язувати спірні непередбачені моменти на свій розсуд.
Запрошуйте до гри своїх подруг по хрестику і голці! Про початок гри оголосимо окремо, а поки кличемо заповнювати форму і реєструватись!