Гра в кальмара на виШивання

  • Накопичились вишивальні борги?
  • У снах з’являються нові вишивальні “хочушки” і вимагають погасити наявні заборгованості?
  • Рукодільна шухляда вже погано закривається, і стає все важче приховувати від рідних свою залежність від хрестика?

Ви отримаєте від нас візитку-запрошення у вишивальну “Гру в кальмара”!

  • Під час гри ви випробуєте свої сили та удачу
  • Матимете шанс позбутись вишивальних боргів
  • Відчуєте азарт і смак життя

Переможець отримає призи від організаторів (гурт “Хитра синиця”) і VIP-ів (спонсорів)

Умови участі

  • Участь безкоштовна!
  • Обов’язково долучитись в чат “Хитрої синиці” у вайбері (ми вас запросимо після заповнення форми)
  • Обов’язково мати сторінку в інстаграм (відкриту)
  • Заповнити форму

Хід гри

  1. Гра відбувається циклами “зелене світло”-“червоне світло”. 
  2. “Зелене світло” означає старт вишивки. “Червоне світло” — стоп і звіт.
  3. Цикл триває не менше, ніж 12 годин, і не довше, ніж 48 годин. 
  4. Про початок циклу (“зелене світло”) і про його кінець (“червоне світло”) організатори повідомляють у вайбер-чаті.
  5. Учасники не знають, коли почнеться і коли завершиться кожен цикл.
  6. Після завершення кожного циклу гру покидає певна кількість учасників.
  7. Гра триває, допоки не залишиться один переможець.

“Зелене світло”

  1. Організатори оголошують старт циклу (“Зелене світло”) у вайбер-чаті. 
  2. Разом зі стартом циклу видається КОДОВЕ СЛОВО (знадобиться для звіту) і визначається мінімальна кількість учасників, які покинуть гру, коли цикл завершиться.
  3. Отримавши “зелене світло”, учасники роблять фото свого процесу з виданим кодовим словом (на папірці!) і починають вишивати. 
  4. На кожному циклі можна вишивати лише один процес! Процеси можна міняти з кожним новим циклом. 

“Червоне світло”

  1. Організатори оголошують кінець циклу (“Червоне світло”) у вайбер-чаті.
  2. Учасники роблять фото свого процесу, який вони вишивали на даному циклі, з кодовим словом (на папірці!). Прогрес на фото має бути добре видно!
  3. Учасники публікують звіт на своїй сторінці в інстаграм і одразу ж скидують посилання на цей звіт у вайбер чат.

Вимоги до звітів

  1. Звіт публікується окремим постом в інстаграмі (НЕ В СТОРІС!). 
  2. Звіт повинен містити ДВА ФОТО за даний цикл: БУЛО/СТАЛО (кожне фото з кодовим словом НА ПАПІРЦІ).
  3. Звіт може бути у вигляді колажу або два фото у галереї. На фото має бути добре видно вишиту ділянку.
  4. В тексті поста має бути така інформація: 
  • номер учасника (видається при реєстрації)
  • хештеги гри #гра_на_вишивання і #гравкальмара
  • активний тег організаторів (Хитра синиця)
  • кількість вишитих хрестиків у цьому циклі

5. Допускається використовувати додаткові скріншоти з вишивальних програм, де вказується кількість вишитих хрестиків (якщо це Saga — створюйте окремі спрінти на кожен цикл гри).

6. Якщо для гри берете нову роботу, то на початковому фото в ній має бути вишито щонайменше 50Х (фото з чистою тканиною не приймаються!)

Прийом звітів і визначення, хто вибув

  1. Після оголошення “червоного світла” у вайбер-чаті учасники мають 30 хвилин, щоб прозвітувати в інстаграмі і ОБОВʼЯЗКОВО скинути посилання на свій звіт у вайбер-чат.
  2. Часом звіту організатори вважатимуть час надсилання повідомлення з лінкою у вайбер-чат.
  3. Учасники, які не прозвітували вчасно чи забули скинути лінку на свій пост в інстаграмі у вайбер-чат, вважаються вибулими.
  4. Після завершення етапу звітування організатори мають 60 хвилин, щоб опрацювати звіти. Протягом цього часу організатори можуть зв’язатись з деякими учасниками в вайбері, щоб з’ясувати спірні моменти (попросити додаткові фото, уточнити вишиту ділянку тощо). Якщо протягом цієї години учасник був недоступний, спірні моменти залишились нерозв’язаними, то учасник вибуває з гри.
  5. З гри також вибувають ті учасники, які в даному циклі вишили найменшу кількість хрестиків з усіх, хто прозвітував. Число цих учасників є не меншим, ніж те, що озвучувалось на початку циклу.

Наприклад, на старті циклу було сказано, що цей етап покине не менше, ніж 3 учасники. Отже, за підсумками звітів, гру покинуть ті учасники, чиї результати посідають три найнижчі сходинки у рейтингу. Якщо хтось матиме однакові найнижчі результати, то вибувають усі (додаткових турнірів не проводиться!).

Призовий фонд

  1. Призовий фонд формується динамічно.
  2. Кожен гравець має свою “ціну виходу”. Ціна виходу дорівнює 1 умовному кальмару на першому циклі і  зростає з кожним наступним циклом на одиницю. 
  3. Після завершення кожного циклу організатори підраховують вибулих гравців і перераховують призовий фонд.
  4. Наприкінці гри призовий фонд конвертується у вишивальні призи від організаторів.
  5. Курс конвертації буде озвучено на початку гри.
  6. Додатково призовий фонд складатимуть подарунки від VIP-ів.

З якими процесами можна брати участь?

  • У грі можна брати участь зі схемами і наборами БУДЬ-ЯКИХ виробників у техніці «хрестик» (з таємними процесами брати участь не можна!). 
  • Монохромні роботи у грі участі не беруть (в роботі має бути принаймні 2 кольори, меланж вважається «одним» кольором). Але протягом циклу ви можете (якщо хочете) вишивати одним обраним кольором свою багатоколірну роботу.
  • Також не беруть участь у грі роботи з нанесеною на канву схемою!

Формула для підрахунку хрестиків

  • 1 фр. вузлик = 1 хрестик
  • 2 напівхрестика = 1 хрестик
  • 2 стібка беку = 1 хрестик 
  • 2 ¾ = 1 хрестик

Важливі доповнення

Гра — це, перш за все, розвага для всіх учасників. Ми сподіваємось на ваш азарт, почуття гумору і здоровий ґлузд. Ніхто з учасників не несе жодних втрат, навпаки, ми надіємось, ви зможете суттєво зрушити ваші вишивальні процеси.

Гра добровільна і безкоштовна. Ми, як організатори, залишаємо за собою право розв’язувати спірні непередбачені моменти на свій розсуд.

Запрошуйте до гри своїх подруг по хрестику і голці! Про початок гри оголосимо окремо, а поки кличемо заповнювати форму і реєструватись!